Pembuka tirai tahun 2009

Dicatat oleh : »-((¯'-_||KaLiSpELUrU||_-'¯))-» 17 Jan 2009
Assalammualaikum wbt...huhu buat pertama kalinya aku nak menulis entry terbaru buat tahun baru ni...hehehe...tak lupa gak pada azam yang baru ni..Harap-harap biar la kekal azam aku untuk tahun ni...hahaha..Biasanya aku memang tiap-tiap tahun ada azam baru...tapi azam aku hanya untuk sebulan je...pastu kembali seperti sediakala..huhh..First Entry untuk tahun 2009 ni, tak ada apa-apa yang nak dik0ngsi p0n..sebab aku baru habis dari tempat belajar...penat p0n tak habis lagi ni..ermmm ni p0n sekadar memenuhi ruangan untuk bl0g aku nih..Aku rasa cukup la coretan aku buat kali ini...hehehe...Jika ada yang mengikuti bl0g ni..aku ucapkan banyak-banyak terima kasih, dan tunggu info-info terbaru dari aku..wokeylah...

0 comment

Catat Ulasan

Anda Pelawat Ke
free hit counter
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

Label Category