Happy NewYear 2009

Dicatat oleh : »-((¯'-_||KaLiSpELUrU||_-'¯))-» 27 Dis 2008

assalammualaikum wbt...huhuu masa begitu pantas berlalu sedar tak sedar kita sekarang berada hujung tahun 2008...dan hanya tinggal beberape hari sahaja kita akan menuju tahun 2009....
Erm.......uhuks rase sedih plak bile dikenangkan... Banyak peristiwa yang berlaku pada tahun 2008 nie yang tak dapat aku lupakan...salah satunya aku dapat berkenalan dengan rakan-rakan chatting & rakan-rakan blogger yang sempoi2, dan masuk dengan kepala aku...Tahun 2008 nie jugak aku dapat join gath Room Perak 1...huhuu best giler la...rugi la, pada sape yang tak join tue...Erm.. banyak lagi la, perkara-perkara lain yang berlaku pada tahun 2008 nih yang tak dapat aku cerita dalam blog nie...huhuu ape-ape pOn masa sudah berlalu pergi meninggalkan kita semua...selamat tinggal 2008.........
Erm...pada tahun 2009 nih aku tak tahu lagi ape cabaran yang akan aku lalui....Harap-harap pada tahun 2009 nie, aku dapat lalui hari-hari yang indah dan bahagi...wakakaka..dah jadi skema plak..huhu...moga-moga tahun baru nie aku dapat kerja tetap....amin...hehehe...pada semua yang baca entry nie...korang fikir-fikirkan la, ape azam korang tahun 2009 nih..
adess ade lagi satu aku tertinggal ler plOk..tahun baru nih akO harap takde tag banyak2 dikenakan...klau nak bagi lain selain tag Ok la..Erm...wokey la semua...aKu rase cukup la coretan aKu buat kali ini......


SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2009


1 Responses to Happy NewYear 2009

  1. Tanpa Nama Says:
  2. salam...slmt tahun baru pada anda

     

Catat Ulasan

Anda Pelawat Ke
free hit counter
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

Label Category