Wallpaper Vista

Dicatat oleh : »-((¯'-_||KaLiSpELUrU||_-'¯))-» 23 Nov 2008
Assalammualaikum wbt...hari nie aku rase bengang gile..huhuu...jadi aku x nak layan ape yang bermain di kepala aku nie...sebab tue aku masukkan ape yang tak sepatutnya ada dalam blog nie...hehehe jadi sengal plak..wakakaka....huhuu..gambar-gambar kat bawah nie aku nak kongsi dengan korang sebagai wallpaper untuk monitor skrin korang...semua gambar nie dari windows vista...aku pon baru dapat semua wallpaper nie...aku rase cukup la, banyak nie je.... sebab malas nak upload banyak-banyak..lagi pon internet lembab plak hari nie....


wallpaper 1
wallpaper 2
wallpaper 3
wallpaper 4
wallpaper 5
wallpaper 6

Sila klik gambar di atas untuk pembesaran berganda!!!



nk gambar lagi cantik...klik je gambar yang mane korang suke..pastue klik kanan save...senang je..huhuhu...

0 comment

Catat Ulasan

Anda Pelawat Ke
free hit counter
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

Label Category