Award

Dicatat oleh : »-((¯'-_||KaLiSpELUrU||_-'¯))-» 31 Okt 2008
Assalammualaikum wbt....huhu...aku dapat Award terharunya....Award ni dari Biuti-secret..terima kasih kerana telah mencalonkan blog aku ni sebagai "Sweet's Blog" dalam blog kamu...Award nie akan aku kongsi dengan kawan-kawan blogger aku yang lain...
Award nie klau sesiapa yang menerimanya aku harap korang dapat masukkan award nie dalam blog korang...huhhu. bukan senang nak dicalonkan ni...hahaha
Diantara calon yang layak menerima Award nie:

1 Responses to Award

  1. yooo apeh..
    wasap2..
    hakhak..
    nice la blog apeh de awrd tu..
    sweet jek..
    hehe..
    mekaseh nempekkan di blog k..

     

Catat Ulasan

Anda Pelawat Ke
free hit counter
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

Label Category